Total Pageviews

Tuesday 14 February 2017

Nasi Kerabu Jelira Sedap Untuk Tempahan @ Warung Nasi Dagang Wakaf Bharu

Warung Nasi Dagang Wakaf Bharu yang terletak di 197, hadapan Klinik Wakaf Bharu, Tumpat Kelantan bersedia menerima tempahan set Nasi Kerabu untuk sebarang majlis anda. Buat masa ini hanya di sediakan berdasarkan permintaan pelanggan sahaja untuk majlis-majlis tertentu seperti Majlis Kesyukuran, Doa Selamat dan seumpamanya.

Penerangan di bawah adalah contoh promo Nasi Kerabu Jelira NDWB apabila menu nasi lazat ini di buka untuk jualan di warung atau di restoran kami>>>>>>HAYATI PROMO IKLAN DI BAWAH

Memenuhi syarat sarapan pagi sebagai menu asli Kelantan, kami di Warung Nasi Dagang Wakaf Bharu tidak pernah ketinggalan dalam menyediakan menu Nasi Kerabu yang anda boleh nikmatinya dari awal pagi hingga ke makan tengahari.
Adakalanya Nasi Kerabu Kuning
Adakalanya juga Nasi Kerabu versi biru.
 
Anda juga boleh memilih lauk yang digemari untuk di makan bersama Nasi Kerabu ini samada, daging bakar, ayam goreng, ikan keli, hati atau jantung ayam goreng, telur masin atau pilihan lain yang menawan selera anda. 
Jangan lupa mengunjungi Warung Nasi Dagang Wakaf Bharu untuk menikmati Nasi Kerabu Jelira Sedap ini.

Pihak kami juga sentiasa mengalu-alukan dan sedia menerima tempahan Nasi Kerabu ini untuk sebarang majlis anda. Kami insyaAllah akan memenuhi sebarang permintaan anda dalam menerima tempahan ini. 

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan sila hubungi talian :-

1- 011-11199946 (Wanie)
2 - 012-6728997 (Wan)

No comments:

Post a Comment